
Haosul pe aeroporturi, mai ales în timpul vacanțelor, devine o obișnuință. Pasagerii se plâng din ce în ce mai des de întârzieri ale zborurilor sau anulări ale curselor. Datele statistice arată că întârzierile sunt mai frecvente în cazul companiilor low-cost, dar toți operatorii aerieni au această problemă. Am găsit peste 100 de zboruri întârziate mai mult de 15 minute într-un interval de 24 de ore pe un singur aeroport. Digi24.ro a stat de vorbă cu un expert în domeniul aviației și cu un pilot pentru a înțelege ce provoacă acest fenomen.
Un cititor ne-a semnalat, de exemplu, că un zbor WizzAir dinspre aeroportul Luton din Londra către Otopeni, programat inițial duminică la ora 17:50, a decolat cu o întârziere de aproape 7 ore. Compania aeriană și-a anunțat pasagerii că decolarea va avea loc la 19:35, ulterior la 20:45 și a treia oară la 22:10. A decolat la 00:30.
Dar WizzAir nu este singura companie care are întârzieri. O analiză Digi24.ro făcută în baza tabelului de plecări de la Aeroportul „Henri Coandă” din Otopeni a arătat că marți, 20 august, până la ora 15:30, peste 100 de aeronave au decolat cu întârziere. Miercuri, 21…
Citeste tot articolul
Sursa & Foto Credit- „www.digi24.ro”
Știrile sunt preluate din google news de la ziare din Romania. Suntem un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. Nu suntem raspunzatori pentru continutul lor. Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com
