După un incredibil campionat european de fotbal la Euro 2024, Euronews Cultura examinează mai în detaliu unul dintre eroii nespunți ai turneului, Hisense, firma globală de electronice obsedată de design, care a furnizat ecranele gigantice din parcurile fanilor cu record din Germania.
Hisense a avut o mare responsabilitate în ceea ce privește furnizarea tehnologiei și a imaginilor de calitate de pe stadion prin ecranele sale gigantice, atât pentru fanii din parcuri, cât și pentru centrala VAR a turneului.
Firma chineză a reușit cu succes să ofere o experiență de vizionare imersivă de înaltă calitate pentru milioane de fani de fotbal. Televizoarele lor, folosite și de arbitrii care revizuiau deciziile VAR, au captivat cu design-urile elegante și rame minimaliste.
Tehnologia folosită de Hisense a fost de ultimă oră, folosind inteligența artificială pentru a ajusta automat setările cum ar fi luminozitatea și sunetul, pentru a captura grandoarea culorilor în tribune și răgetul când mingea lovea fileul.
Urmează ca Hisense să se extindă și mai mult pe plan global, având deja parteneriate importante în industria fotbalului. Succesul de la Euro 2024 arată apetitul feroce al fanilor pentru experiențe inovatoare și interactive, iar provocarea pentru gazdele viitoare, Regatul Unit și Republica Irlanda, va fi să se ridice la nivelul standardelor impuse.
Rezumat: Hisense, firma de electronice chineză, a fost crucială în oferirea unei experiențe de vizionare de calitate pentru milioane de fani de fotbal la Euro 2024. Tehnologia sa de vârf și parteneriatele din lumea fotbalului îi consolidează poziția pe piață, iar viitorul se anunță promițător, cu perspective de extindere globală și colaborări strategice în continuare.
Sursa: Citeaza https://www.euronews.com/culture/2024/09/02/what-a-difference-design-makes-hisense-celebrates-top-tv-spot-after-summer-of-sport